Całe wakacje obsługiwane przez jednego operatora? To jest możliwe tylko u nas.

Grupa TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera w branży turystycznej na większości rynków europejskich. Koncern posiada zarówno marki touroperatorów, linii lotniczych, statków wycieczkowych, hoteli, jak i agencji turystyki przyjazdowej.

Chcąc utrzymać spójny i rozpoznawalny wizerunek lidera branży, opracowano koncepcję wspólnej i nadrzędnej marki „TUI”. Dzięki tym działaniom wszystkie przedsięwzięcia koncernu TUI Group, właściciela m.in. TUI Poland, mogą się pochwalić jednolitym wizerunkiem na całym świecie. Utworzona sieć jest łatwa do identyfikacji i obiecuje poziom jakości, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyli klienci przemysłu turystycznego.

Podstawowym przesłaniem koncepcji Grupy TUI jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wizyty w biurze i wyboru oferty z katalogu, poprzez odprawę na lotnisku, przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku.
Międzynarodowy i uniwersalny charakter koncepcji „TUI” uwzględniono także przy projektowaniu nowego logotypu. Nowy znak firmowy to uśmiech – symbol rozpoznawalny w każdej kulturze. W ten sposób powstał swoisty parasol, pod którym działają wszystkie marki koncernu.